Szkolenia & konsultacje #Beauty

Pomagam podejmować właściwe decyzje w biznesie Beauty.

Czerpię inspiracje z własnych doświadczeń jako manager salonów Beauty oraz ze spotkań z kobietami, które w tej branży osiągnęły sukces.
Moją inspiracją są również światowe trendy, które śledzę od wielu lat, a także miejsca i marki, którymi zachwyca się cały świat. W szczególności ekskluzywne salony Beauty w USA, a przede wszystkim w Nowym Jorku.

 Z doświadczenia wiem, że często jako właściciele salonów Beauty spędzamy wiele godzin zamknięci w gabinecie kosmetycznym i wykonujemy zabiegi.

Niestety zabija to całkowicie naszą kreatywność. Nie mamy bowiem czasu na rzeczy kluczowe, które budują nasz biznes: porządek w finansach, social media, marketing …

Jako właściciele salonów powinniśmy dbać o te subtelne różnice, które nas wyróżniają. Powinniśmy je przekuwać w atuty, które będą tworzyły dookoła naszego spa wspaniałą aurę. Ta aura będzie przyciągać do Was gości, którzy będą czuć się dobrze w przestrzeni, którą tworzycie z sercem. A więc stawianie na pokazanie w swoim salonie to wszystko, co wykracza poza standardowe pielęgnacje skóry, ciała czy make up.


Jest wiele salonów Beauty. Co sprawia, że niektóre z nich mają problem z utrzymaniem się na rynku, a inne prosperują doskonale i przyciągają rzesze klientów?

Co sprawia, że klienci do nas powracają? Czy gabinet kosmetyczny to miejsce tylko samego zabiegu? A może powinno to być miejsce, gdzie inspirujemy naszych gości, pozawalamy się odstresować, budujemy zaufanie. Sprawiamy, by goście mogli czuć się dobrze ze sobą i po wizycie wychodzili z podwójną „mocą” do dalszego działania.

Wydaje się to oczywiste i brzmi pięknie, ale już w praktyce takie oczywiste nie jest i potrzeba szeregu usystematyzowanych działań, aby nasz gabinet był wyjątkowy, aby się wyróżniał.

Jak pokazać światu, że dbając o wszelkie detale stajemy się najlepszymi Esthetician BOSS (szefami estetyki) w zakresie pielęgnacji?!

Aby być Esthetician BOSS musimy spojrzeć na swój salon z biznesowej perspektywy i głębokiego zrozumienia jego idei, misji jaką realizuje i procesów jakie zachodzą podczas tworzenia relacji z klientami.

To Ty jako właściciel salonu jesteś kreatorem tego miejsca. A kreatywność potrzebuje przestrzeni – ciężko jest kreować czy wdrażać nawet doskonałe pomysły, jeśli np. martwisz się o porządek w swoim salonie, dobra obsługę czy finanse.

To strategia działania i możliwości marketingowe są kluczem do rozwoju Twojego biznesu. Będziesz szybko rozpoznawalny w swojej społeczności, gdy Twoje komunikaty będą brzmiały głośno i wyraźnie.

Jestem przekonana i wiem to z doświadczenia, że w salonach można podnieść jakość oferowanych usług poprzez skuteczne i trwałe wdrożenie myślenia strategicznego, sprawnego marketingu i rozwijania umiejętności biznesowych właścicieli obiektów beauty.


Wszystko zaczyna się od podjęcia właściwej decyzji! Zadaj sobie więc pytania:

Chcesz być kreatorem własnego salonu?
Marzysz o rozwoju, ale nie wiesz od czego zacząć?
Chcesz uporządkować i zoptymalizować swój biznes?
Twoim celem jest zarządzanie swoim salonem a nie pracowanie w nim 24/7?
Czy chcesz, aby twój biznesu beauty zaczął „pędzić” i dynamicznie się rozwijał? Jeśli TAK, dobrze trafiłaś/eś!

Mogę Ci podpowiedzieć, co zrobić, aby Twój salon wykorzystywał wszystkie swoje zasoby i prosperował na znacznie wyższym poziomie! Zróbmy to RAZEM!

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach podczas indywidualnych konsultacji online dedykowanych właścicielom obiektów beauty (Instytuty, SPA, Wellness Place, salony kosmetyczne) oraz osobom, które planują otworzyć swój biznes beauty!

Szkoda czasu, aby uczyć się na własnych błędach, porozmawiaj ze mną – pasjonatką w kreowaniu salonów SPA, praktykiem z wieloletnim doświadczeniem.


Konsultacje opieram na 4 filarach: PR, obsługa klienta, zespół, produkt/usługa.

Tematy, które również mogą nam towarzyszyć i chętnie szczegółowo z Tobą omówię to:

  • Ustalenie grupy klientów docelowych (sprecyzowanie jej oczekiwań i potrzeb)
  • Niezbędne narzędzia w salonie usprawniające pracę „na już”
  • Jak sprawić, by nasi goście byli „uzależnieni” od naszego SPA?
  • Jak zaskakiwać gości detalami, czyli kreowanie efektów WOW!
  • Jak stworzyć i wykorzystać aktualne zasoby?
  • Jakie działania niskobudżetowe są najbardziej rentowne dla Twojego SPA?
  • Jak stworzyć, wdrażać i egzekwować od zespołu standardy opieki klienta, sprzedażowe, kodeksy oraz regulaminy?
  • Jakie są zadania właściciela, managera, członka zespołu SPA?
  • Jak motywować zespół salonu, opracować i wdrożyć systemu efektywności pracownika?
  • Jak wdrażać system zarządzania magazynem?
Porozmawiajmy już dziś ONLINE! 

Na pierwszą konsultację indywidualną potrzebujemy min. 2h.

Szkolenia dla zespołów z Obsługi Klienta oraz skutecznego Instagrama trwają ok 4h.

kobieta z książką. Branża beauty. książka. ebook. kobietasukcesu, kobieta biznesu


Chętnie z Tobą porozmawiam na konsultacjach indywidualnych i spojrzę na Twój salon z perspektywy wspólnie wypracowanych wniosków. Pomogę Ci rozwijać Twój biznes beauty – zadzwoń do mnie +48 666 335 393 lub napisz mi o swoich potrzebach na ola.dworska@gmail.com.

Do usłyszenia!
Aleksandra Dworska